Retourzendingen gaan op kosten van de klant. Het bedrag wordt alleen teruggestort wanneer de producten in dezelfde staat aankomen als waarin ze zijn verstuurd. Stuur een mail of dm indien u uw items wilt terugsturen. De retourzending moet maximaal 14 dagen na ontvangst (van de bestelling bij de klant) bij ons binnen zijn. Komt deze bij ons binnen meer dan 14 dagen na ontvangst? Dan wordt het pakketje teruggestuurd naar de klant en worden die verzendkosten in rekening gebracht.
De retour zending voldoet dus aan de volgende voorwaarden:
- De kleding is ongedragen en niet gewassen.
- In orginele verpakking en inclusief aangehechte prijskaartjes.
- Geen lichaamsgeuren of sigaretten lucht.
- Geen voedsel, make-up, deodorant en/of andere vlekken.
- Geen beschadigingen aan de kleding.
- Geen sale of afgeprijsd artikel bevat.
- Sieraden kunnen i.v.m. hygiëne niet retour worden genomen.
- Het verzendrisico en de kosten van de retournering zijn voor de koper.
- Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan, dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.
- Wanneer wij de retourzending ontvangen hebben, wordt het aankoopbedrag exclusief verzendkosten binnen 10 werkdagen teruggestort.
Heb je het verkeerde adres ingevuld? Helaas is het dan jouw fout geweest dat er iets mis is gegaan en kunnen wij niet zonder kosten in reking te brengen jouw bestelling opnieuw versturen, contacteer ons indien dit is gebeurd, wie weet kunnen we wel nog iets regelen kwa verzending enz. Meestal hanteren we een extra betaling van 50% van het orginele bedrag.
We accepteren geen annuleringen na het plaatsen van een bestelling. Besteld=besteld. Retouren kan wel uiteraard nog altijd.
Vertraging bij DHL of POSTNL komt steeds vaker voor, maar daar hebben wij geen controle over. Toon dus aub begrip als uw pakketje wat langer onderweg is dan verwacht.
Hebben wij een fout gemaakt? Dan bieden wij indien van toepassing één gratis retourlabel aan. Wordt deze niet gebruikt? Dan gaat retouren op eigen kosten en wordt het retourlabel dat wij hebben betaald in rekening gebracht.
Wordt er de tikkie van de bestelling niet betaald binnen 48 uur? Dan wordt de bestelling uit ons systeem verwijderd.